tirsdag 2. august 2016

Realitet

Ønsket, håpet og drømmene er store.
Sittende i god stolen, ligge i senga og tenke og planlegge.. DA kan jeg klare alt! På en god dag.
Glemt er begrensingene, lysten og drømmene tar all plass..
I noen minutter.

Så må jeg bare bite i det sure eplet og innse at noen 100% utdanning eller jobb kommer jeg ikke til å klare nå. Kanskje aldri.
Men litt vil jeg og skal jeg klare.
Litt er bedre enn ingenting.
Om det så er en time i uka.

MEN, hvem har brukt for meg en time eller to halve dager i uka. Kanskje mer eller mindre, alt etter "vær og føre"
Hvem vil vel ansette noen med så lite kapasitet..?
Med tilrettelagte dager og oppgaver, kanskje hjemmefra for å øke antall timer..Og betale meg for det. 
Nei,ikke vet jeg.

Viljen og lysten er der så sterkt. 
Mulighetene ser jeg ikke nå.
Prøver å tenke ut noe som er realistisk, det stopper opp.. 



Hm... Den må det jobbes med i hvert fall..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar